음악 영화 미드

Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia (Official Music Video)

everything2 2020. 6. 29. 09:44
반응형

https://www.youtube.com/watch?v=E3mcd_b1pfM

 

youtu.be/4z2DtNW79sQ

Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia (Official Music Video)

 

Streets Of Philadelphia - Bruce Springsteen. 브루스 스프링스틴

I was bruised and battered and I couldn't tell
what I felt.
멍 들고, 얻어 맞아도.. 느낀 것을 말할수가 없네요
I was unrecognizable to myself.
난.. 내가 무엇인지도 알수가 없으니...
Saw my reflection in a window I didn't know my own face.
나 조차 알아보지 못한 내 얼굴이 창가에 비추네요
Oh brother are you gonna leave me wasting away.
오, 당신 조차도.. 날 버리는 군요...
On the streets of Philadelphia.
필라델피아의 거리위에...

I walked the avenue till my legs felt like stone.
나는 걷는 것 조차.. 느껴지지 못할때까지.. 계속.. 갔어요.
I heard the voices of friends vanished and gone.
멀어져가는 희미해져가는 친구의 목소리는 들리지 않고..
At night I could hear the blood in my veins.
밤은.. 나의 맥박소리만 들려주었죠...
Just as black and wispering as the rain.
비는 어두운 유혹처럼 내려 오네요..
On the streets of Philadelphia.
필라델피아의 거리위에...

Ain't no angel gonna greet me.
천사가 나를 맞이하러 오는 것 같아요..
It's just you and I my friend.
당신과 나.. 우리들을..
And my clothes don't fit me no more.
그리고 내 옷은 더 이상 맞지 않네요...
I walked a thousand miles.
내가 걸어온 1000마일이
just to slip this skin.
마치 피부에 흘러내리듯...

The night has fallen, I'm lyin' awake.
밤은 다시 찾아와 나를 깨워요
I can feel myself fading away.
내가 사라지는 것이 느껴지네요
So receive me brother with your faithless kiss or will we leave each other alone like this.
그래... 당신들의 거짓 키스는 혼자 내버려 두지 않는 다는 듯... 나를 감싸안네요...
On the streets of Philadelphia.
필라델피아의 거리위에서..

반응형